Επικαιρότητα :
Αρχική » » Ναι και Όχι

Ναι και Όχι

"Δεν πιστεύω να ψηφίσεις ΝΑΙ!" ή "Δεν πιστεύω να ψηφίσεις ΟΧΙ!", είναι οι "νουθεσίες" με σχεδόν αποτρεπτικό ή προστακτικό ύφος, που ακούω τις τελευταίες μέρες. Κι αλίμονο αν η απάντησή σου δεν ικανοποιήσει τον ερωτώντα, που θα προσπαθήσει διακαώς να σου επιβάλλει την άποψή του και να σε πείσει πως η δική σου είναι εσφαλμένη. Μάταια όλα αυτά.

Γι'αυτόν τον λόγο - και όχι μόνο - έχω επιλέξει να απέχω από προσωπικές πολιτικές τοποθετήσεις, ειδικά όταν κάποιοι άνθρωποι εκλαμβάνουν ως ιδιορρυθμία τη διαφορετική άποψη. Η ψήφος είναι μυστική. Το τι κάνει καθένας πίσω από το παραβάν το γνωρίζει μόνο ο ίδιος. Σχετικά, λοιπόν, με το επικείμενο δημοψήφισμα - με όση ασάφεια κι αν το διέπει - εννοείται πως έχω ταχθεί υπέρ μιας συγκεκριμένης επιλογής, την οποία, ασφαλώς, δεν είμαι υποχρεωμένη να αναλύσω ή εξηγήσω.

Πρώτον, διότι δεν έχει καμία βαρύτητα η άποψή μου (ποια είμαι εγώ, άλλωστε;) και δεύτερον διότι δεν προέχει να μετρήσουμε αυτή τη στιγμή ποιοι είναι με το μέρος μας και ποιοι όχι. Το ζητούμενο από όλους μας είναι να μην παρασύρουμε στον βυθό το καράβι, συνεπιβάτες του οποίου είμαστε ΟΛΟΙ οι 'Ελληνες! Μην το ξεχνάμε αυτό.

Είμαι πεπεισμένη πως ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ δεν θα αποτελέσει, ασφαλώς, πανάκεια για τη σοβαρότητα της κατάστασής μας την επαύριο του δημοψηφίσματος. Ας μη γελιόμαστε. Ωστόσο, αυτό που εύχομαι ολόψυχα είναι να σκεφτούμε πολύ πολύ προσεκτικά και να αντιληφθούμε ότι δεν είναι απλώς "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα", αλλά "μπρος γκρεμός και πίσω χάος...". Το θέμα είναι πώς αντιλαμβάνεται κανείς το "χάος".

Για εμένα, μοναδική νίκη είναι η εθνική συμφιλίωση. Καλή δύναμη σε όλους μας!

της Κωνσταντίνας Πέπα
Μοιραστείτε το :

Διαβάστε Επίσης

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ




ΑΡΧΕΙΟ

 
Υποστήριξη : K-Smart IT Business Solutions |
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2012. Αγαπώ την Ελλάδα - All Rights Reserved
Σχεδίαση K-Smart