Επικαιρότητα :
Αρχική » » Οι τρεις κανόνες της επιτυχίας

Οι τρεις κανόνες της επιτυχίας

Για να ξεκινήσει και να επιβιώσει ένα καινούργιο κατάστημα δεν αρκεί να είναι φθηνό και καλό. Το marketing που θα το κάνει να ξεχωρίσει είναι και αυτό πολύ σημαντικό. Πρέπει να λανσάρει τα προϊόντα του με πρωτότυπες ιδέες. Τώρα τελευταία λοιπόν βλέπουμε ότι κάνουν θραύση τα θεματικά καφέ! Κάποια από αυτά σε κάνουν να νομίζεις ότι ζεις σε κάποιο παραμύθι ή ότι μέσα σε αυτό κάνεις το γύρο του κόσμου, όχι βέβαια σε 80 μέρες αλλά σε λίγα λεπτά. Είναι σαφώς ένα καλό παράδειγμα για το πως πρέπει να κινείται η αγορά και οι νέοι επιχειρηματίες. 

Κάθε νέο μαγαζί οφείλει να λανσάρει εκτός από τα προϊόντα του και την προσωπική του ταυτότητα! Χρησιμοποιώντας και μία έκφραση κλισέ, πρέπει να κάνει "ντόρο" και να συζητάν για αυτό το ξεχωριστό ύφος του και το κυριότερο η ταυτότητα που θα παρουσιάσει να είναι μοναδική και να μην αλλάζει το ύφος, ανάλογα με την πελατεία που έχει κάθε μέρα μέσα! Αν δεν τηρήσει τον κανόνα αυτό θα χάσει πολύ γρήγορα όλα τα είδη πελατείας και θα κλείσει. Είναι γεγονός ότι βλέποντας κάποια μαγαζιά σε φωτογραφίες ή εξωτερικά, σου κινούν την περιέργεια να μπεις έστω και μία φορά να το δεις. Και αν το καταφέρουν να σε πείσουν αλλά έχουν και κάτι ουσιαστικό να σου προσφέρουν από το στυλ σου, θα πας ξανά και θα το προτείνεις σε γνωστούς και φίλους.

Άρα αρχικά ο σκοπός είναι να εντυπωσιάσεις με κάποιο τρόπο και να προσελκύσεις τον πελάτη και μετά θα πρέπει να καταφέρεις να τον κρατήσεις και να τον κάνεις να ξανάρθει. Τέλος το ύφος του καταστήματος πρέπει να είναι σταθερό. 

Αυτοί είναι οι 3 κυριότεροι κανόνες επιτυχίας. Ακούγεται τόσο απλό αλλά είναι τόσο δύσκολο να το καταφέρεις !
Μοιραστείτε το :

Διαβάστε Επίσης

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ




ΑΡΧΕΙΟ

 
Υποστήριξη : K-Smart IT Business Solutions |
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2012. Αγαπώ την Ελλάδα - All Rights Reserved
Σχεδίαση K-Smart