Επικαιρότητα :
Αρχική » » Που βρίσκεται η Πραγματική Οικονομία

Που βρίσκεται η Πραγματική Οικονομία

Παρατηρούμε στο διαδίκτυο και ειδικά σε ιστολόγια κοινωνικής δικτύωσης, έναν αγώνα δρόμου για προώθηση σελίδων που αφορούν πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών. Διαφημιστικά κατακλύζουν τον αναγνώστη, ο οποίος πρέπει να κάνει προσπάθεια για να επικεντρωθεί σε αυτό που θέλει να διαβάσει. Κάποια ιστολόγια δεν σε αφήνουν καν να διαβάσεις το άρθρο αν προηγουμένως δεν κάνεις "Like" σε αυτό.  Δήθεν προσφορές προϊόντων παρελαύνουν από τις προσωπικές σελίδες των χρηστών στο Facebook, με μόνο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας τους. Και όλα αυτά προς όφελος των ξένων εταιρειών και ειδικά του Facebook και της Google και οι οποίες ανταγωνίζονται σθεναρά η μία την άλλη για το ποιος θα έχει την πρωτοκαθεδρία. 

Συμφωνούμε ότι ένα μέρος των πωλήσεων μπορεί να γίνεται ηλεκτρονικά αλλά έχει δοθεί τόση μεγάλη σημασία από κάποιες εταιρείες που έχουν παραβλέψει τη πραγματική οικονομία. Κι αν τα χρόνια που ξεκίνησε η χρήση των ηλεκτρονικών πωλήσεων στη χώρα μας υπήρχαν κάποιες προσφορές που είχε όφελος ο αγοραστής, σήμερα δεν συμβαίνει αυτό, το αντίθετο θα λέγαμε. Τακτικές και πολιτικές ηλεκτρονικών πωλήσεων, επιβαρύνουν πολύ την τιμή των προϊόντων όπως τα affilates, όπου ένας κάτοχος σελίδας, προωθώντας προϊόντα κάποιου άλλου, αποκομίζει ένα ποσοστό από την πώληση. Επιπλέον ο μεγάλος ανταγωνισμός στο ποια σελίδα θα εμφανίζεται σε μεγαλύτερη σειρά από την άλλη, έχεις ως αποτέλεσμα την αύξηση του ποσού που δίδεται στη google για κάθε click που κάνει ο ενδιαφερόμενος. Τέλος τα μεταφορικά που χρεώνεται ο παραλήπτης είναι και ένας άλλος παράγοντας που επιβαρύνουν το προϊόν. Όλα τα παραπάνω κάνουν σε πολλές περιπτώσεις τις αγορές από το διαδίκτυο ασύμφορες. Και να μην ξεχνάμε ποτέ, ότι αυτό που αγοράζουμε μπορεί να μην έχει καμία σχέση με το προϊόν όπως εμφανίζεται στις φωτογραφίες.

Η πραγματική οικονομία βρίσκεται αλλού. Είναι στα super markets, στα καταστήματα ρούχων, στις λαϊκές, στα καταστήματα ηλεκτρονικών, στα βιβλιοπωλεία, στα παντοπωλεία, στα οπωροπωλεία, στα περίπτερα και στα ψιλικατζίδικα. Εκεί  μπορείς να πιάσεις τον παλμό της αγοράς και να εστιάσεις στην πώληση. Με χαμηλές τιμές που δεν επιβαρύνουν το προϊόν από ανούσιες υπηρεσίες που σχετίζονται με αυτό. Έχετε ποτέ σκεφτεί γιατί τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι φθηνότερα; Σίγουρα ένας λόγος είναι ότι έχει αφαιρεθεί από την τιμή το όποιο κόστος διαφήμισης και προώθησης. Επιπλέον οι αγορές από τα καταστήματα αυξάνουν τις θέσεις εργασίας και έτσι ο ανοίγει ο κύκλος των ενεργών καταναλωτών. 

Το πολύωρο "στήσιμο" μπροστά στον υπολογιστή και η αποχαύνωση από τον καταιγισμό των μηνυμάτων, διαλύουν την κριτική ικανότητα του καταναλωτή και τον οδηγούν σε λανθασμένες αγορές. Καιρός είναι λοιπόν να σηκωθούμε από την καρέκλα, να επισκεφτούμε τα καταστήματα, να κάνουμε τον ποιοτικό έλεγχο του προϊόντος που επιθυμούμε να αγοράσουμε και τον έλεγχο της τιμής. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε την τσέπη αλλά και την πραγματική οικονομία.

Και δεν ξεχνάμε πάντα να προτιμούμε τα ελληνικά προϊόντα.

Μοιραστείτε το :

Διαβάστε Επίσης

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ




ΑΡΧΕΙΟ

 
Υποστήριξη : K-Smart IT Business Solutions |
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2012. Αγαπώ την Ελλάδα - All Rights Reserved
Σχεδίαση K-Smart